Na een jaar vol acties tegen sigarettenpeuken op straat organiseert Zero Waste Groene Hart samen met de Plandelman een gezellige en inspirerende PeukMeuk Party.
Tijdens de middag wordt voor het eerst in Woerden de “Gouden Bezem” uitgereikt aan het bedrijf dat zich het meest inzet voor een schone leefomgeving. Ook worden de winnaars bekendgemaakt van de Minkema Technasium-opdracht ‘Peuken de stad uit’.
Zwerfvuilambassadeurs zijn van harte welkom. Geniet van hapjes en drankjes en lever je volle pot met peuken in voor een lootje voor de prijzenloterij.
Voor meer informatie en aanmelden kun je kijken op de website van ZeroWaste.
Nog even dit…
Zonder jou stopt het hier.
De informatie die je hier leest, ontvang je dankzij onze vrijwilligers.
Maar we groeien — en zonder nieuwe mensen kunnen we niet verder.
Wil jij helpen?
Er is altijd wel iets dat bij je past — groot of klein.
Jouw inzet betekent:
- Meer steun voor lokale duurzame organisaties
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen
- Samen bouwen aan een duurzame regio
Samen maken we het Groene Hart toekomstbestendig.
Reageer via Jerome@groenehartduurzamer.nl
Jouw inzet maakt direct verschil.
