Al meer dan een jaar steken buurtbewoners van de binnenstad de handen uit de mouwen. Op dinsdagmiddag 14 juli gaat de bezem weer door het centrum van Woerden. Het doel: een schone, fijne buurt waar iedereen trots op kan zijn.
Het opruimen van de binnenstad is gezellig én zinvol. Plastic, peuken, blikjes, het hoort niet op straat. Samen word er korte metten met zwerfafval gemaakt. De Duurzaamheidswinkel is na afloop open voor een kopje koffie of thee voor de mensen die geholpen hebben.
Voor meer informatie kun je kijken op de website van Zero Waste Groenehart. Aanmelden is niet nodig.
Nog even dit…
Zonder jou stopt het hier.
De informatie die je hier leest, ontvang je dankzij onze vrijwilligers. Maar we groeien — en zonder nieuwe mensen kunnen we niet verder.
Wil jij helpen? Er is altijd wel iets dat bij je past — groot of klein.
Jouw inzet betekent:
-
- Meer steun voor lokale duurzame organisaties
-
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen
-
- Samen bouwen aan een duurzame regio
Samen maken we het Groene Hart toekomstbestendig.
Reageer via Jerome@groenehartduurzamer.nl
Jouw inzet maakt direct verschil.
